-->

31 Mart 2020 Salı

YENİ VİDEO EĞİTİM SERİSİ;BASILI KİTAPLARI TARAYIP DÜZGÜN PDF VE EPUB FORMATINA ÇEVİRMEK (ERİŞİME AÇILDI)

         Merhaba sevgili dostlar.Mütevazi kanalımda güzel bir eğitim serisi başlattım.Kısaca içeriğinden bahsedeyim.Şimdi sevgili kitap dostları.Bu siteden vede kanalımdan elden geldiğince uğraşıyorum.Digital bir çağdayız.Belkide geçmişte hiç olmadığı kadar teknoloji ile iç içeyiz.Kitap dünyasındada bu değişim,gelişim vs.ilerliyor.E-ink tabanlı cihazlar,tabletler vede kısmen cep telefonları ile bu işlere bulaşıyoruz.İyide oluyor.Şahsen artık kitap ve dergilerimi tabletten okuyorum.Kitap piyasını tabiiki takip ediyorum.Ancak güncel bir çok kitabın e-kitap versiyonu maalesef hala yok piyasada.Bu yüzden kendi çözümümü yaratmak zorunda kaldım.Şunu yapıyorum;İstediğim kitapları netten alıyorum.Daha sonra bunları tarayıp pc'ye yükleyip ordanda tablet ve cep telefonuma atıyorum.Okuma işini tablet ve cep telefonumdan yürütüyorum.Şu anda halimden çok memnunum.
         Peki siz ne düşünüyorsunuz?sanıyorumki herkes güncel veya istenilen her kitabın e-kitap versiyonu olmamasından muzdarip.Ve yine herkes e-ink tabanlı okuyucuların,tabletlerin vede cep telefonlarının verdiği kolaylıkları yaşamak istiyor.O zaman geriye tek bir çare kalıyor;kendi e-kitabınızı oluşturmak.
        İşte sevgili dostlar bu video eğitim serisinde bunları yapabileceksiniz.Belki daha önce teşebbüs ettiniz ama bir nedenle devamı gelmedi,veya yeterli bilgi sahibi olamadınız.Veya uğraşmak istemediniz.Bunları silin kafanızdan bu üç video ve bir kitapçıkla evdeki basılı tüm dökümanlarınızı veya istediklerinizi veyada artık yok olmaya yüz tutmuş,eskimiş ve atmayada,satmayada kıyamayacağınız kitaplarınızı,dergilerinizi,dökümanlarınızı kolaylıkla pc'nizde arşivleyip sonsuza kadar saklayabileceksiniz.Tek yapmanız gereken bu 3 videoyu dikkatle izlemek ve kitapçığı okumak.Bu kadar.Yaklaşık toplamda 2 saatlik bu süreç sonunda kendi kitabınızı kolayca ve nerdeyse hiç masrafsız tam teşekküllü,üzerinde not alınabilir,vurgulama yapılabilir yani bir epub'da ne yapmak isteniyorsa yapılabilecek seviyede bir PDF ve Kısmen düzgün bir EPUB dosyası elde edebileceksiniz.

Açıklama:İlk önce Buradan takipçi olabilirsiniz.Artı beğen ve paylaş butonlarını kullanabilirsiniz.
Yine yandaki butondan "youtube" kanalıma abone olabilirsiniz.Yandaki bölümde bulunan "sayfayı beğen"kısmına bir kez tıklayınız.

Siteye katkı için sağda ve soldaki reklamlara bir kere tıklayınız.Tıklayıp kapatıyorsunuz.Bu kadar.
SİTEYE VE KANALA KATKI İÇİN ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ
         
İSTEDİĞİNİZ VİDEOYU İZLEMEK İÇİN ÜZERİNE TIKLAYINIZ

Dökümanı İndirmek için tıklayınız;PDF Formatında E-Kitap hazırlama kılavuzu

  1. Pdf Formatında E-Kitap Hazırlama 1 Neden Basılı Bir kitabı Pdf yapayım
  2. Pdf Formatında E-Kitap Hazırlama 2 Abby Fine Reader Ayarları ve Tanıtımı
  3. Pdf Formatında E-Kitap Hazırlama 3 Tarama-Düzenleme-Pdf olarak kaydetme
Not:Buradaki videolar Kendi satın aldığınız basılı kitabı "Pdf"haline getirmek içindir.Bu dosyayı daha sonra ticari amaçla paylaşmak T.C kanunlarına göre suçtur.Lütfen bunu dikkate alalım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder