-->

18 Mart 2020 Çarşamba

Kitsort,kitap fiyatı karşılaştırma programı

Merhabalar değerli dostlar.Bu yazıda çoktandır kullandığım güzel bir uygulamayı tanıtmak istiyorum sizlere.Çoğumuz internetten kitap alışverişi yapıyoruz.Haliyle aradığımız kitabı en uygun fiyatla elde etmek temel amaç.Bunun için bayağı uğraşıyoruz.O siteye bak,bu siteye bak derken vaktimizi heba ediyoruz.İşte bunun önüne geçmek için Murat Ünlü Adlı arkadaşımız bu uygulamayı geliştirip apstorede indirmeye sunmuş."Kitsort" isimli bu uygulamanın yaptığı iş özetle şu arkadaşlar.Satınalmak istediğiniz bir kitap var diyelim.Bu kitabın adını arama kutusuna yazıyorsunuz.Ardından kitapla ilgili genel bilgilerle beraber nette satışını yapan mağazalardan güncel bir fiyat bilgisi elde ediyorsunuz.Yani adını yazdığınız kitabın güncel satış fiyatı liste halinde bizlere sunuluyor.Bizede tek kalan hangi siteden satın almak istiyorsak oraya gitmek oluyor.
          Yaptığım araştırmalarda uygulamayı oldukça başarılı bulduğumu söylemeliyim.Bize sunulan veriler düzgün ve tutarlı.Örneğin Grange'in son kitabı "son av"ı arattırdım uygulamada.Verilen listedeki fiyatlarla pc'de girdiğim site fiyatları birebir tuttu.İdeefix'de 25.20 yazıyor uygulamada kitabın fiyatı.Sitesine girdiğimdede aynı fiyat bilgisini buldum.Şu an ben gönül rahatlığı ile kullanıyorum.Yerli bir geliştirici Murat bey tarafından hazırlanan bu güzel uygulamayı sizlerede tavsiye ederim.En azından bir kere deneyin.Bir şey kaybetmezsiniz.Son olarak uygulama ücretsiz arkadaşlar.
İndirme linki; Kitsort

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder