-->

5 Haziran 2015 Cuma

H.A.Nomiku - Haçlı Seferleri

Kitap Adı:Haçlı Seferleri
Yazar:H.A.Nomiku
Yayınevi:İletişim Yayınları
Baskı Tarihi:1997
Sayfa:120
Format:Pdf
Kaynak:Kendi taramam (niggerman taraması)
Not:Kitap pdf olarak eksiksiz ve tam metindir.Hayırlı okumalar.Yorumunuzu esirgemeyiniz.Ve beğendiyseniz beğen tuşuna basıp paylaşınız.
Kitap Hakkında:X yüzyılın başlarında Selçuk Türkleri ile Bizanslılar arasında başlayan,1097-1270 yılları arasındaki yaklaşık 200 yüzyıllık Haçlı seferleri ile süren,1453 te İstanbulun Fethi ile sona eren gelişmeler,bugünkü dünyamızın şekillenişini etkiledi.Yazarın bu eseri,aradan geçen yüzyılların silikleştirdiği konuyu yeniden ve kendine özgü bir anlayışla ele alıyor.
Üye olmak için tıklayın

1 yorum :

  1. Şu kitabı çok begendim ayrıca emekleriniz için çok teşekkür ederim fakat indiremiyorum üye olun yazıyor onu da yaptım tekrardan sayfayı yenileyip bir daha deneyeyim dedim ama yine olmadı üye olun yazıyor yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil